top of page

Interview met Manon


1. Wie ben jij?

Ik ben Manon, 18 jaar en tweedejaarsstagiaire Social Work. Ik doe mijn stage bij Unlimited en

match.


2. Hoe ben je bij Humanitas gekomen?

Mijn moeder doet al 7 jaar vrijwilligerswerk bij Humanitas en heeft altijd hele positieve

verhalen erover. Daarnaast organiseerde mijn school een stagemarkt waarbij Humanitas

aanwezig was. Zij vertelde over de verschillende projecten die ze hadden en dat heeft mij

ervan overtuigd hier stage te gaan lopen.


3. Waarom heb je voor Unlimited gekozen?

Ik heb voor Unlimited gekozen omdat ik in het nieuws veel over deze doelgroep hoor, maar

zelf nog niet in aanraking hiermee ben gekomen. En daarom wil ik mij gaan verdiepen in

jonge statushouders.


4. Hoe gaat de koppeling tot nu toe?

De koppeling ging makkelijker dan verwacht. Mijn maatje vindt het heel fijn dat ik er ben en

vertelt veel over zichzelf naarmate onze afspraken vorderde. Dat geeft mij op dit moment

veel voldoening.


5. Wat verwacht je het komende jaar?

Ik verwacht veel leuke momenten met mijn maatje, waarbij ik haar kan ondersteunen bij wat

ze nodig heeft en dat ik mij kan ontwikkelen als stagiaire in mijn praktische vaardigheden.

Daarnaast hoop ik een leuke GB te organiseren. De start van mijn stage is al goed verlopen

dus ik heb er volle vertrouwen in.

19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Interview met Ali

Tijdens de corona-crisis heb ik (Manon) Ali geïnterviewd. Ali is deelnemer van het project Unlimited en vertelt over hoe zijn leven in de...

Commenti


bottom of page