top of page

Open dag AZC

Bijgewerkt op: 27 jan. 2020

Ik ben Emma, 18 jaar en ik loop stage bij Humanitas Unlimited. Op 28 september heb ik samen met Humanitas deelgenomen aan de open dag van het AZC in Almere. Tijdens deze open dag hadden wij een eigen informatiekraampje. Natuurlijk wilden wij zoveel mogelijk mensen uitnodigen bij dit kraampje. Dit deden wij aan de hand van een leuke activiteit. Iedereen kon een kaartje met een eigen boodschap schrijven naar iemand die in het AZC woont of iemand die in Almere woont. Op deze manier ben ik veel in contact gekomen met anderen. Tijdens de open dag waren er veel verschillende dingen te doen. Zo was er een springkussen voor de kinderen en je kon een balletje raak schieten in het doel. Ook waren er veel eetkraampjes waar de bewoners van het AZC hun eigen traditionele gerechten klaar hadden gemaakt. Er was muziek en iedereen danste vrolijk en leuk mee. Het hoogtepunt was het optreden van drie zusjes. Zij zongen een nummer en dansten erop los. Ik vond deze dag erg leuk en ik vond het vooral interessant om de verhalen van al deze mensen aan te horen.

15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Interview met Ali

Tijdens de corona-crisis heb ik (Manon) Ali geïnterviewd. Ali is deelnemer van het project Unlimited en vertelt over hoe zijn leven in de...

Comments


bottom of page